Třínápravový stavební přívěs s celkovou hmotností do 3500 kg pro přepravu bagrů, jeřábů a dalších stavebních strojů.
Možný odpočet DPH
Třínápravový stavební přívěs TPM35-4017 je kombinací pevné konstrukce a precizního řešení. Jeho uživatel se může těšit na bezpečnou a pohodlnou přepravu lehkých strojů a stavebních vozidel. Určeno pro profesionály provádějící renovace, povrchové úpravy a všechny druhy stavebních prací, kteří oceňují jistotu a pohodlí při řízení 3nápravových přívěsů.
Třínápravový přívěs pro přepravu stavebních strojů je robustní přívěs pro automobil, který je standardně vybaven LED osvětlením, nájezdovými a parkovacími brzdami, skříňkou na nářadí a pevnou plnou nájezdovou lávkou. Je to ideální dopravní prostředek pro přepravu malých válečků, minibagrů a dalších strojů.
TPM35-4017 je díky přídavné nápravě klasifikován jako specializovaný přívěs. Ve srovnání s 2osými modely je hmotnost rozložena rovnoměrněji, což zvyšuje stabilitu a bezpečnost při cestování.
Rám i konstrukce oje jsou vyrobeny z odolného uzavřeného profilu, který je zespodu dodatečně vyztužen příčnými konzolami. Třínápravový stavební přívěs je chráněn proti korozi vrstvou žárového zinkování s pasivací. Tento proces spočívá v pokrytí zinkových vrstev chromátovými vrstvami, které pod vlivem oxidace při kontaktu se vzduchem tvoří další ochranný povlak sestávající z oxidu chromitého. Všechny tyto prvky přispívají k jeho zvýšené odolnosti a pevnosti.
Nakládka se provádí pomocí plné vjezdové lávky, jejíž povrch je tvořen lisovanými rampami a středová výplň je vyrobena z hliníkového šachovnicového plechu. Spodní část lávky má stabilní podpěru, která zabraňuje zaboření do bažinaté půdy a zábradlí pro zajištění uvolnění ze závěsu při nakládání. Díky tomu a malému úhlu sklonu je zavádění přepravovaných vozidel nebo strojů bezproblémové.
Pro váš model jsou k dispozici tři možnosti můstku:
Třínápravový přívěs TPM35-4017 má stupňovité bočnice různých výšek – přední – 150 mm a zadní – 270 mm. Zadní schůdek slouží zároveň jako schůdek a blatník, vydrží maximální zatížení 120 kg. Ložná plocha stavebního přívěsu je cca 1,8 m široká a přes 4 m dlouhá. Na vnitřní straně boků vozidla jsou upevňovací držáky pro pásy – 4 na každé straně. Toto uspořádání zvětšuje pracovní prostor a usnadňuje zajištění nákladu.
Přívěs pro přepravu stavebních strojů má standardně sklopné opěrné kolo, určené pro vozidla přepravující těžké a nadrozměrné náklady. Funguje podobně jako tradiční kolo, ale při úplném zkroucení se složí, aniž by vyčnívalo dolů. TPM35-4017 má protiskluzovou, vodotěsnou podlahu z překližky, ale volitelně ji lze vyplnit drážkovaným hliníkem. V přední části stavebního přívěsu je prostorná, uzamykatelná schránka, do které se vejde m.in rezervní pneumatika, řemeny nebo nářadí. Přívěs má standardně také zadní LED světla.
Těžký přívěs může být dodatečně vybaven:
POZNÁMKA: U některých modelů automobilů nemusí LED osvětlení přívěsu fungovat správně. K této situaci dochází nejčastěji u nových modelů automobilů, kde je nízká spotřeba energie (technologie LED). Aby světla v přívěsu správně fungovala, musí být tažné zařízení vybaveno přídavným modulem, který podporuje LED osvětlení. Společnost Lorries nedodává tento modul do přívěsů, které vyrábí.
Specifikace | Hodnota |
---|---|
Celková hmotnost [kg] | 3500 |
Maximální délka ložné plochy [mm] | 4024 |
Maximální šířka ložné plochy [mm] | 1757 |
Nosnost [kg] | 2692 |
Pohotovostní hmotnost [kg] | 808 |
Vnější rozměry [mm x mm x mm] | 2429 x 6076 x 1985 |
Počet náprav [kusů] | 3 |
Typ nápravy | brzděný |
Typ kola | R13 |
Úhel nájezdu (stupně) | 554 |
Standardní výbava
Příslušenství
POZNÁMKA: Produkty zobrazené na fotografiích se mohou mírně lišit od originálů. Obsah webových stránek má pouze informativní charakter a nepředstavuje obchodní nabídku ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Používáme pouze nezbytně nutné cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.